Der er i øjeblikket problemer med at gennemføre betalinger - Det er derfor ikke muligt at bestille på nuværende tidspunkt. Vi opdaterer her så snart det er muligt igen.

Kan du lide at styre din egen arbejdsdag og opgaver?

Søger du bijob ved siden af studier eller anden job?

Du bestemmer selv hvor mange timer du vil arbejde.

Rengøringsopgaverne foregår hos firmaer eller i private hjem.

Du bestemmer selv hvor langt du vil køre, efter arbejdsopgaverne.

Vi har gjort det nemt for dig at komme i gang.

Vi laver opslag på både Facebook, LinkedIn, og radiospots. 

Vi sørger for

  • Reklame
  • Sikker udbetaling
  • Kunder finder dig via rengøringsportalen
  • Fast timeløn 155,00 kr. pr. time
  • Du belønnes af kunderne med stjerner. Jo flere stjerne, jo mere arbejde til dig
  • Det eneste du skal gøre er at oprette dig her på rengøringsgiganten.dk

Hvordan bliver jeg rengøringshjælper?

Du trykker på "søg job", hvorefter du får mulighed for at oprette dig som bruger. 

Du kan også trykke på "log ind", hvorefter du trykker på "opret ny bruger".  

Før du tilmelder dig, skal du have følgende klar:

  • Profil-billede som max er 3 måneder gammelt.
  • CPR-nummer til verificering af tilmelding.
  • Bank-oplysninger.
  • Ren straffeattest som max er 30 dage gamle. 
  • Tjek mail adgang på din mobil telefon.

Så er du klar til er at oprette en profil her på siden.

Det er et krav, at du bor i Esbjerg eller omegn.

Når din profil er oprettet, vil du blive indkaldt til en fælles samtale. Her vil du blive introduceret i jobbet, og få mulighed for at stille spørgsmål.

Derefter godkender vi dig, og offentliggør din profil.

Hvordan fungerer portalen?

Portalen formidler kontakten mellem kunden og hjælper.

Portalen viser din profil, dit mobil nr., ledighedstider og arbejdsområder.  BEMÆRK kunden har mulighed for at kontakte dig via sms eller opkald, så i kan få en snak inden kunden beslutter sig for at booke dig.

Din profil vil typisk indeholde en kort tekst om dig selv, erfaring med rengøring, navn, billede, nogle praktiske informationer og rating fra andre kunder.

Når du bliver booket får du sms (en kunde har booket dig) og mail med yderligere oplysninger. Du skal herefter acceptere aftalen og kontakte kunden, for at aftaler yderligere, vedrørende mødetidspunkt nøgle osv.

Hvad vil det sige at være hjælper hos rengøringsgiganten.dk?

Du kommer til at arbejde selvstændigt i dine opgaver og vælger selv det der passer til dig, i forhold til tidspunkt og område. 

Du bestemmer selv, hvor mange timer du ønsker at arbejde.

Det er frihed under ansvar.

Vores forventninger til dig er, at du kan lide at gøre rent, eller yde anden service. At du kan arbejde selvstændigt, og have et smil på læben når du møder dine kunder. God kommunikation mellem dig og kunden er alfa og omega, og I undgår misforståelser og får begge en god oplevelse.

Vi har gjort det nemt for dig.

Vi synliggør dig for kunderne gennem vores portal, vedligeholder og opdaterer hjemmesiden samt står for markedsføringen af konceptet.

Når du har været ude på en rengøringsopgave, er det også os, der står for faktureringen hos kunden. 

Reklamer, Facebook osv.

Rengøringsgiganten.dk vil løbende lave opslag på sociale medier, som Facebook og LinkedIn. Du må ikke, lave opslag for dig selv. Her er det vigtigt at, du er loyal overfor konceptet som rengøringsgiganten.dk har udarbejdet. 

Vi forventer af dig, at du skal dele og like alle de opslag som du ser og skriv bemærkninger i kommentarfeltet. Det kan evt. være: Her arbejder jeg. Fedt sted at finde kunder osv. Du må ikke skrive negative bemærkninger, ser du et opslag som du synes krænker dig eller ikke er i orden, så kontakt os og vi vil tage affære derpå. Hvis vi alle overholde disse få krav, vil vi sammen kunne løfte konceptet og få endnu flere kunder.

Har du ideer til sjove oplæg eller spændende fortællinger, vil vi gerne høre fra dig. 

Hvad forventer vi af dig.

Du skal være pligtopfyldende, og have lyst til at arbejde med rengøring.

Du skal være fyldt 18 år, og være serviceminded.

Du skal være bosiddende i Esbjerg eller omegn, og du skal altid overholde dine aftaler med kunderne.

Det er også et krav, at du har en ren straffeattest og børneattest.

Du skal videregive dit CPR-nummer til kunden, så kunden kan få service- og håndværkerfradrag.

Din profil skal være tilstrækkeligt udfyldt, så kunder får et godt indtryk af dig. Dine arbejdstider skal være opdateret hele tiden, så du kan varetage de bookninger, som bliver registreret.

Vi forventer, at du accepterer dine bookede opgaver 

Vi forventer også, at du besvarer en henvendelse fra en kunde indenfor to timer, såfremt kunden henvender sig til dig mellem 08:00 og 16:00.

Derfor er det et krav, at du har en fungerende mobil, som kan SMS’e, og at du selv kan kommunikere med kunderne.

Det er også et krav at du har opsat din mail på telefonen. Det er på mobilen du modtager vigtigt information vedr. kunder og aflysninger. Her går du også ind når du har udført en opgave og afslutter den, hvorefter din afregning bliver registreret.

Hvis du ikke overholder disse forpligtelser, vil vi slette dig på siden. 

Hvad kan kunden forvente af dig. 

Kunder er forskellige. For nogle er det vigtigt at fodpaneler bliver tørret af hver gang, for andre er det aftørring af lamper eller døre. God kommunikation giver altid de bedste resultater. Så husk altid at spørge kunden, hvis du er i tvivl om opgaven.

  • Det er kunder som bestemmer hvad de har brug for hjælp til. Det kan være kunden ønsker at du skal feje gårdspladsen, vaske trappeopgange, vaske op, tømme kattebakken, tømme skraldespande, eller hjælpe til oprydning. Måske ønsker kunden at i sammen løser nogle opgaver, og at du er samarbejdsvillig og udfører disse opgaver. Der kan desværre også være kunder som har ønsker, der ikke stemmer overens med dine evner, så sig fra på en pæn måde.

Rengøringsvejledning: Læs altid først etiketten på rengøringsprodukterne hos kunden inden du går i gang. Er du i tvivl kontakt kunden, eller lad være med at bruge rengøringsmidlet. Det er vigtig at du bruger de rigtige rengøringsmidler på de forskellige overflader. 

  • Husk du kun skal gøre rent i de rum kunden ønsker du skal gøre rent.
  • Vandrette flader aftørres med en fugtig klud, huske at flytte eller løfte genstande op og aftørre under dem og ikke udenom dem.
  • Spejle pudses med vinduesrens, og aftørres med tør klud eller viskestykke. Er der ikke vinduesrens, brug en fugtig opvredet klud og tør efter. Er det et stort spejl, får du et godt resultat ved at gøre glasset/spejlet vådt og bruge en vinduesskraber, hvis du har adgang til en.
  • Gulve støvsuges: Flyt genstande ud fra vægge og i hjørner, hvor det er muligt og støvsuge bag disse. Støvsug under senge, sofaer, reoler m.m. hvor det er muligt og i alle de aftalte rum kunden ønsker rengøring af.
  • Gulve vaskes: Bruge det anviste rengøringsmiddel til dette. Bruge aldrig for meget rengøringsmiddel (husk at læse dosseringen på flasken og følg den). For meget sæbe medfører, at du får ekstra arbejde ved at skulle eftertørre gulvet. Overdosering efterlader stribede gulve. Hellere for lidt sæbe end for meget. Gulvene må ikke efterlades drivvåde, husk det vand som efterlades på gulvene, indeholder sæbe og snavs. Derfor er det vigtig at tørre grundigt op, ellers efterlades der pletter og evt. kalkrander. 
  • Badeværelse: Alle vandrette flader aftørres, spejle pudses, brug vinduesspray og tør efter med en tør klud eller viskestykke. Håndvasken rengøres med svamp og kalk fjernes fra armatur og bundstykke/prop. Det gøres bedst ved at bruge kalkfjerner/wc-rens, som påføres armatur og bundstykke/prop i håndvasken og lad det virke 2-5 min. Skrub med svampen og tør efter med tør klud/viskestykke så det skinner. Toilettet rengøres udvendigt med fugtig klud, toiletbrættet aftørres også med fugtig klud. Husk kluden fra rengøring af toilette ikke må bruges andre steder pga. bakterier. Brug evt. en rød klud så du ved at den kun må bruges til toiletrengøring. Indvendigt rengøres toilettet med wc-rens og wc-børste. Brug ikke wc-rens eller kalkfjerner hvis det er marmor. I bruseområdet fjernes hår fra afløbsrist og armatur og rist afkalkes. Brug samme fremgangsmåde som ved rengøring af håndvasken.
  • Rengøring af glaslåge: Til brusekabinen, også her påføres kalkfjerne/toiletrens med en svamp, lad virke 10 min. skyl efter og aftørre med en tør klud eller viskestykke.
  • Grundig rengøring af bruserum: Flisevægge rengøres med svamp påført kalkfjerner/toiletrens, lad virke 10 min. Skrub på fliser og i fuger til snavs/kalk er væk, efterskyl med vand 
    • MARMOR i badeværelse, her er det vigtig du kun anvender de anviste rengøringsmidler, som er beregnet til disse overflader. Findes de ikke, bruges kun universal rengøringsmiddel.
    • Pudsning af vinduer: Brug universal rengøringsmiddel i vandet, en ren klud og en vinduesskraber til at fjerne vandet fra glasset, tør evt. vand og striber væk med et viskestykke.

    Når rengøringen er slut, er det vigtig at du går en runde i boligen/virksomheden. Her tjekkes at alt er husket, at alle de aftalte rengøringsopgaver er løst og genstandene står på deres vante pladser. Gulvmåtter lægges på plads, når gulvet er tørret.

    En rigtig god reminder til dig. Start støvsugning og gulvvask der hvor du skal ud af boligen, altså i forgang eller bryggers. Læg evt. måtter til side, når du vasker gulvet. Når du så er færdig, er gulvet ved udgangen tør og du kan lægge måtterne på plads igen.

Timepris.

Vi har fastsat en timepris på 155 kr. i timen.

Det betyder, at du kan forvente at få mindst 310,0 kr. for hver opgave du udfører, da en rengøringsopgave booket igennem rengøringsgiganten.dk varer mindst 2 timer.

Hvornår får jeg løn?

Den anden mandag i hver måned.

Er der omkostninger for mig?

Nej, kunderne stiller selv deres rengøringsmidler og udstyr til rådighed. Husk altid at læse på etiketten vedr. dosering, og på hvilke overflader produktet må anvendes.

Der er kun de transportudgifter, som du selv har påtaget dig ved valg af dit geografiske arbejdsområde. Udgiften til en mobiltelefon, da kontakten til kunderne fra portalen kommer til at foregå på SMS.